Nse QUE FER :(
Holaa!, Moltes gràcies per la atenció!
Resulta que jo tinc la autoestima molt baixa i sóc molt insegura de mi mateixa. Doncs fa poc m'han passat coses que me l'han fet baixar més encara, com per exemple que he tret mala nota en un examen de mates, sóc molt patata a les classes de gimnasia , també que el meu ex em va deixar per una altre, a casa em foten molt la bronca perque no faig les coses bé i pff tot això es junta i em treu les ganes de seguir vivint:(, i no ho crec pero potser estic començant a tenir depresió i no ser com dir-li als pares:(
Gràcies!!
Elena Crespi

Narugirl!
Gràcies per escriure'ns! ens expliques moltes situacions diferents que fan que no ens estäranyi que estiguis trista i deprimida. I precisamente perquè estàs vivint molts canvis i situations que no son agradables per a tu, has de tener una mica de paciencia i deixar que aquest dolor que sents ara es calmi una mica.
Quan se'ns ajunten montes situations deferents, primer les hem de digerir per poder-les pair i llavors podem valorar com fer front a tot el que ens passa...
Un cop estiguis millor intenta imaginar com seria la Narugirl que voldries ser i comença a caminar per aconsgeuir-ho!
Una abraçada ben forta!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81