kg extra
Hola,
Tinc un petit problema de "sobrepés" i m'agradaria saber alguns consells.
Peso 73kg i segons els calculs a la meva edat(14) amb la meva estatura(165cm) hauria de pesar 56kg...
Si teniu alguns consells m'els podrieu dir siusplau?
Laura Medrano

Hola 707!
En el teu cas el primer que t'aconsellem és que vagis al metge per a que ells et recomanin, segons el teu metabolisme, els teus horaris i costums, quina dieta seguir o quins canvis fer en la teva alimentació per a reduir el sobrepés i aconseguir un pes saludable.
Nosaltres sense conèixer-te no podem dir-te que facis cap dieta concreta, però si que podem informar-te de que per tenir un pes saludable cal que facis esport cada setmana de forma regular (els experts parlen d'un mínim de 3 hores a la setmana) i a més que la teva alimentació estigui basada en la piràmide alimentària.
"); editableText.val(divHtml); $("#txtMiss_"+capa).html(editableText); $("#ta_"+capa).summernote(); if (capa=="1") { var divHtml2 = $("#titMiss_"+capa).html(); var editableText2 = $(""); editableText2.val(divHtml2); $("#titMiss_"+capa).html(editableText2); } $("#editamissatge_"+capa).hide(); $("#validamissatge_"+capa).hide(); $("#desamissatge_"+capa).show(); } function desaMissatgeConsultori(capa) { var divHtml=$("#txtMiss_"+capa); var editableText=$("#ta_"+capa).val(); var editableText2=""; divHtml.html(editableText); if (capa=="1") { var divHtml2=$("#titMiss_"+capa); editableText2=$("#it_"+capa).val(); divHtml2.html(editableText2); } $("#editamissatge_"+capa).show(); $("#validamissatge_"+capa).show(); $("#desamissatge_"+capa).hide(); var idpost=$("#idPost_"+capa).val(); $.ajax({ type: "POST", url: "https://www.adolescents.cat/ajax.php", data: { accio: "consultoriedita", id: idpost, titol: editableText2, text: editableText }, success: function( msg ) { alert( msg ); } }); } function validaMissatgeConsultori(capa) { var idpost=$("#idPost_"+capa).val(); $.ajax({ type: "POST", url: "https://www.adolescents.cat/ajax.php", data: { accio: "consultorivalida", id: idpost }, success: function( msg ) { if (msg=="OK1") { var msgPosa="Missatge validat correctament"; $("#validamissatge_"+capa+" a").html("Desvalida'l"); } else if (msg=="OK0") { var msgPosa="Missatge desvalidat correctament"; $("#validamissatge_"+capa+" a").html("Valida'l"); } else if (msg=="KO") { var msgPosa="Hi ha hagut un error, torna-ho a intentar"; } alert( msgPosa ); } }); } function responMissatgeConsultori(id) { var missatge=$("#respostaConsultori").val(); if (missatge.length>0) { $.ajax({ type: "POST", url: "https://www.adolescents.cat/ajax.php", data: { accio: "consultorirespon", id: id,text: $("#respostaConsultori").val() }, success: function( msg ) { if (msg>0) { imsg++; var html="
"; html+="
"; html+="\""+$("#fotopropiaconsultori").attr("alt")+"\"
"; html+="
"+$("#nompropiconsultori").html()+"
"; html+=$("#anypropiconsultori").html()+"
"; html+="
"+$("#respostaConsultori").val()+"
"; html+="
"; $("#respondreconsultorilogat").before(html); $("#respostaConsultori").val(""); alert("La resposta s'ha publicat correctament. Tothom la podrà veure quan el moderador la validi."); } else { alert("No s'ha pogut publicar la resposta. Torna-ho a provar."+msg); } } }); } else { alert("Cal que indiquis algun text de resposta"); } } function posadiesmin() { var valor=$("#diesmin").val(); if (valor<0) { $("#diesminpers").removeClass("hidden"); } else { $("#diesminpers").addClass("hidden"); } }
Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:
Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a
Amb la col·laboració de: