Problemes d'amor no desitjat
Hola, bon día
Mira, estic en una escola de cicles, al cole només som 4 noies, però el meu cas es aquest: Hi ha un noi que no hem deixa en pau i diu que està enamorat de mi, però jo no d'ell, com puc fer perque hem deixi viure sense que hem segueixi a tot arreu on vaig.
Espero que hem pugueu ajudar!!
Ah, i perdó per les faltes!!!
Un petò Adolescents.
Elena Crespi

Hola itgarc!
Gràcies per escriure'ns i explicar-nos el que et passa! Espere poder-te ajudar a resolver la situació!
Li has dit a aquest noi que t'estàsi sentina assetjada i que això encara fa que t'allunyis més d'ell? Has comentat a les persones del teu voltant que et passa això?
És important que si veus que et segueix a tot arreu, ho comentis als teus pares, amics i amigues, per si de cas. Segurament ell no ho fa amb mala intenció però està aconseguint que tu encara el vulguis més lluny, oi?
Explica-li com et sents i que no t'agrada el que fa. Potser si veu que t'està fent mal, por i que t'angoixa, deixar de perseguir-te.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81