No se que fer
Hola!!
Des de fa un parell de mesos estic surtint amb un noi que em fa sentir la persona més feliç del món, probablement perquè siga la meua primera parella o no se, però el cas, es que som molt diferents en tots els sentits, ya que encara que sols tinga un any més que jo ja ha tingut mes parelles i lios, a més de que no te por de dir o fer coses, el que fa que xoquessem sovint; per exemple, moltes vegades m'ha demanat que li passe fotos però a mi es un tema que no m'acaba ja que tots els anys sempre hi ha alguna noia que ho fa i acaben surtint les fotos, però a ell es veu que les seves anteriors parelles li han enviat alguna vegada i no ha passat res; encara així es una cosa que sempre em nego, fet que sempre acaba en discussió ja que per a ell els meus arguments són de una noia de 12. I així en altres temes, la cosa es que se que cadascú te dret de fer el que vol i sino, eixa persona no acaba de ser bona, però no vull tallar amb ell, ni que pense que sóc una cria, però tampuc vull fer coses que a mi no m'agraden... Necessito consell, per favooor!! Gràcies!!
Elena Crespi

Isa08! com estàs?
Gràcies per compartir amb nosaltres aquesta experiència! el que tu ens demanes podrà servir a moltes i molts adolescents que potser es troben en la mateixa situació que tu.
Mira, ell et diu que raones com una nena de 12 anys però nosaltres creiem que estàs sent molt madura i responsable i et volem felicitar per aixó. Estàs pensant en les conseqüències que podria tener enviar un missatge íntim i això no tothom ho fa.
El primer de tot, és que ell ha de respectar la teva decisió. I si s'enfada, realment li has de plantejar que per a tu és important que entengui la teva decisió, perquè no està presa perquè sí... sinó que és fruit d'una reflexió entorn al que veus que passa a montes noies que han confiat en enviar una imatge per xarxes...
De totes maneres, si decidissis enviar-li, tu tens tot el dret a fer-ho. És la teva intimitat i tu la comparteixes amb qui vulguis. Si ell mai fes un mal ús de la imatge, ell seria el responsable d'això. Tu no tindries la culpa de res. Ja que seria ell qui decideix fe rquelcom que no està ben fet.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81