pes (AJUDA)
tinc 14 anys( d aqui 4 mesos15) faig 1.63 i peso 49.600 (amb roba) el peu pes es normal ? i si no ho es quin seria?? es que trobo que m estic obsessionant molt :(
Laura Medrano

Hola odette,
Segons el que dius que mesures i peses, el teu pes està situat a la franja baixa, és a dir que estàs primeta. El pes ideal no és un nº exacte, sinó que depen de molts factors i a través d'una consulta web és impossible que pugui dir-t'ho. De totes formes, per a que et facis una idea, estaries dins d'un pes saludable si pesessis entre com estàs ara i uns 65 kg.
De totes formes, m'agradaria que ens poguessis tornar a escriure i explicar-me millor això que dius de que t'estàs obsessionant molt. En què notes que t'estàs obsessionant? Per què creus que et passa?
Si ens dones més informació podrem donar-te algun consell més per a que estiguis més tranquila amb aquest tema.
Una abraçada,
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
@AcabCatalunya
www.acab.org