Mentides?
Fa 3 dies que he conegut a un noi, i la veritat es que ja ens volem conèixer. Ara ve el problema, no vull que la meva família sàpiga que quedo amb un noi. Els meus pares li agrada veure a les persones amb qui quedo abans de marxar ells. Se que no està bé mentir als pares, però necessito ajuda vostre per saber com puc quedar amb ell per tal que els meus pares no ho sàpiguen.
Elena Crespi

Hola Dream015! com estàs?
Primer de tot, donar-te les gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos els dubtes que tens. Sobretot, abans de fer un pas com el que vols fer.
Segurament per a tu és molt important que els teus pares no sàpiguen res i deus tenir moooooooltes ganes de conèixer a aquest noi. Però nosaltres hem de ser precabudes i avisar-te del que pot passar si no dius als teus pares que vas a conèixer un noi que has conegut per internet (no ho sabem segur perquè no ens ho dius) però pel que sembla, no us coneixeu en persona, per tant, o parleu per internet o per whatsapp o per xarxes socials...
I no volem dir-te que el noi que coneixeràs t'estigui enganyant o sigui una mala persona però, davant de situacions en les que has de conèixer a algú que encara no has visto en persona, molt millor ser previnguda i comunicar-ho las pares.
Hi ha moltes coses que podrien passar, tant si va bé la trobada com si no, per tant, millor no enganyar ni mentir i anar amb la veritat per endavant.  Evidentment hi ha moltes coses que pots conservar dins de la teva intimitt. Però això, és molt millor que ho comparteixis.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81