Depreció i ansietat
Hola,necessito molta ajuda aquests dies al institut les companyes de clase parlan molt malament de mi,el any passat em va pasar el mateix i em deprimia molt i pensava que tot el que em deien era veritat.
Aquest any ho paso molt malament perque parlen delmeu físic del meu vestiment,etc.Cada vegade em deprimeixo i m'agafen uns nervis que no els puc controlar i em fa molta por que em torni boja,ho vaix parlar amb els tutors i amb els meus pares pero res funciona,avegades em venen uns pensaments negatius al cap y que de vegades em fan molta por.Necessito ajuda parque els nervis que tinc em tornen boja i no els controlo que podria fer?
Elena Crespi

Yas! moltes gràcies per escriure'ns i per explicar-nos la teva situació.
És molt dur rebre les crítiques i els comentaris negatius de les persones que t'envolten però pensa que com més et faci mal, més poder tindran els seus comentaris en tu. Per això, és molt important que tu guanyis fortalesa i, així, els comentaris de les altres no et faran tant de mal.
Què necessitaries per sentir-te una mica més valenta i creure una mica més en tu? Què necessitaries per creure que tot el que dicen és mentida? i què faria que tu estiguessis millor amb tu mateixa i que la valoración més important fos la teva pròpia?
No sé si has provat de parlar amb elles o de tenir alguna resposta automàtica quan sents que parlen malament de tu. Pero no contestar o respondre quelcom que les diixi descol·locades, sense faltar al respecto, seria una bona opció.
I és molt important que parlis amb els teus pares altra vegada i amb els tutors. Si vols, pots comenta'ls-hi que has parlat amb una psicòloga i que t'ha aconsellat que els hi diguis que això que et passa és important i t'està fent mal.
Una abraçada molt forta!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81