Estic empanada tot el dia
Hola no sé que em passa ultimament, però estic empanada tot el dia. És com, quan algú em diu algo tinc acció retardada i" el meu cervell no respon a temps". I a la classe igual. No ho entenc, mai m'havia passat i no sé si te a veure que ara dormo entre 7 i 8 hores, igual és molt poc. La veritat és que crec uqe la gent es oensa que sóc tonta i em fa molta vergonya😔
Su em podkoalaaaasuuuleu dir perque em podria passar aixo i que podria fer, m'ajudarieu molt! Gràcies i petons.
Estrella Dorca

Hola Koala,
Doncs em falta una mica d'informació per ajudar-te. Si tu tens la intuïció que és per la falta de son (realment són poques hores per un adolescent), fes la prova a veure si et sents més desperta!
Un altre tema és que t'afecti tant el que diu la gent de tu. Recorda que tu no pots controlar el que pensen, fan o diuen els altres, però sí que pots gestionar quin efecte té en tu. No és fàcil el que et demano i necessita el seu temps. Aprèn a discriminar de qui et venen les crítiques i quin valor els dónes ;)
Una abraçada
Laia Sala