programa de moda Urgeeeeeeentttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hola laia k tal estas?
jo malament perquè l'altra dia vaig veure un anunci de divinity de que buscaven aspirants per el programa de moda de quiero ser i amb mi com m'agrada molt això, doncs li vaig dir a la meva mare i m'ha dit que, soc massa jove per castings i la meva amiga/ germana ja ha anat a uns quants, tambè em diu que no he fet mai de bloguera i que no se res i jo li he dit que es lo que m'agrada però ella no m'enten, tambè he buscat consells a fora de casa i les meves amigues diuen que m'apunti, tots hem diuen que m'apunti i la meva tieta diu que si fos per ells i per ella que m'acompañaria però habrien que posar-se d'acord, a mès d'aqui poc cumpleixo els 18 i llavors si que m'hi podrè apuntar, però no hi posen dates ni res, i jo penso que al final no m'hi podrè apuntar, ademès sempre m'està agobiant amb els whatssaps, que si no envii datos personales i tot aquest rollo. auxili laia
Estrella Dorca

Hola Neoyorkina!
És genial lluitar pels teus somnis! Investiga una mica més on es fan els càstings i què demanen. Parla amb la teva mare i explica-li com d'important és per a tu aquest món i busqueu algun tipus d'acord. Per exemple, que et deixi anar als càstings però que tu et comprometis a alguna cosa. Així la teva mare no tindrà tanta por per si no va bé.
Per altra banda, si finalment no pots entrar-hi o no pots anar al càsting, podries intentar entrar al món de la moda a través d'un blog o d'instagram. Busca diferents estils i mira quin és el que s'adapta a tu. A la gent li agrada veure que es pot vestir bé amb poc pressupost i en això els podries ajudar ;)
La idea és buscar diferents maneres d'apropar-te i viure el teu somni!
Una abraçada!
Laia Sala