Pits
Hola!!
La meva consulta no té gaire a veure amb l'alimentació però volia preguntar-ho a algun "professional"
Tinc 19 anys i ja estic totalment desarrollada, m'agradaden els meus pits i estic cómoda però els vull aumentar una mica.
He llegit que cambiant els habits de menjar i fent-te massatges es pot aconseguir, però no em fio gaire.
Gràcies per resoldre el dubte!
Laura Medrano

Hola bonica,
Realment hi ha molts mites sobre com fer que els pits es facin més grans, però la veritat és que tot són mites, és a dir, falses creençes.
El tamany dels pits depen fonamentalment de la nostra genètica i no podem triar quina talla ens agradaria tenir de la mateixa manera que no podem triar quina forma volem ni si el mugró el volem d'un tamany o altre.
Avui en dia l'única forma de canviar els pits és passant pel quiròfan i fent una operació.
La nostra recomanació és que t'acceptis tal i com ets i com tu mateixa dius, que t'agradin els teus pits i t'hi sentis còmode.
Una abraçada,
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
@AcabCatalunya
www.acab.org