No se que fer
Aquest estiu ha sigut una merda, ho he passat molt malament, però a finals de l'estiu vaig conèixer un noi que fa primer de batxillerat (jo faig tercer d'ESO) i em va semblar molt guapo i em va caure molt bé. Les meves amigues em van dir que jo a ell li vaig agradar i em vaig emocionar perquè mai li havia agradat al noi que m'agradava. Ell va aconseguir el meu Whatsapp i em va començar a parlar cada dia( però ell tenia novia i jo li agradava). Un dia vaig quedar amb les meves amigues i ell va venir i ens va explicar que la seva novia havia tallat amb ell, i a la nit quan vaig arribar a casa vaig veure un missatge d'ell preguntant-me si ell a mi m'agradava, jo no li vaig dir ni que si ni que no, i ell em va dir que jo a ell si que li agradava (es suposava que jo no sabia res d'això) i que em necessitava, que volia estar amb mi i jo li vaig dir que no perquè gairebé no el coneixia. Vam continuar parlant i ens vèiem gairebé cada dia, però des que va començar l'insti ja no parlem tant i tampoc ens em tornat a veure més perquè diu que està molt enfeinat. Un dia li vaig dir que m'agradava i no em va dir res de l'altre mon, només va posar una careta i ja està. Li he dit molts cops de quedar quan ell vulgui però mai em diu un dia per quedar. No se si li agrado o no, ell a mi em te boja i el vull veure però no vull ser pesada. Mai m'he liat ni he tingut novio i estic 100% segura de que vull que sigui ell el primer perquè mai havia estat tan enamorada d'un noi i no se que fer. Em te molt liada: li agrado o no li agrado?
Gràcies.
Estrella Dorca

Hola!
Sembla que heu compartit moments molt íntims entre tots dos i que hi havia interès per part dels dos. No sabem què li passa a ell pel cap ni tampoc què sent cap a tu. Però sí que hauràs de tenir en compte aquest canvi en el seu comportament: potser és veritat que està molt enfeinat, però també és possible que ja no senti el mateix per tu.
Si vols, comenta-li una altra vegada que a tu et ve de gust quedar amb ell, conèixer-lo una mica i que t'agrada. Llavors observa la seva reacció i valora si vols estar amb una persona que reacciona així, o no.
Hem de tenir en compte que no podem controlar els sentiments dels altres i, encara que ens faci mal, a vegades les persones no anem sincronitzades, és a dir, ens trobem en diferents moments de la vida. Qui ho sap? potser d'aquí un temps us torneu a trobar ;)
Una abraçada!
Laia Sala