Estic ñiat
Hola, estic súper confús.
Fa tres anys vaig començar l'insti i vaig cóneixer a una noia fàntastica. Als pocs mesos li vaig demanar sortir, em va dir que encara no em coneixia bé. A segón de la eso va començar a sortir amb un noi. Va durar fins dos mesos abans d'acabar tercer de la eso. L'últim día de clase, vem anar a dinar junts amb uns companys més, apenes ens relacionavem al insti, però aquell grup que vem formar es va fer inseparable. Gràcies a aquest grup d'amics, que també hi era ella, la vaig començar a còneixer molt més i vam descobrir que téniem moltes coses en comú. Ella es va adonar que encara m'agradava però no deia res, vem quedar i quedar amb tot el grup fins els començaments de les clases. Ella es va canviar d'insti. Fa una semana, m'envia un whatsapp dien que està sortint amb el meu millor amic.
Que faig? em segueix agradant, m'olvido o lluito?
Estrella Dorca

Hola Toni,
Gràcies per escriure'ns i explicar-nos la teva situació. Pel que expliques, sembla que aquesta noia actualment no té els mateixos interessos en tu, que tu en ella. Ella sap que li agrades, però tot i així no dóna cap senyal per buscar un apropament amb tu... Sabem que a tu et continua agradant, però realment vols estar amb una persona que no sent el mateix per tu? Realment creus que l'amor és això?
L'amor no és una lluita. No has de fer res per agradar a una altra persona, és així de màgic i així de complicat...
La decisió de si vols continuar esperant o decideixes passar pàgina és teva... Totes dues opcions et poden portar patiment, però potser una t'ajudarà a estar millor en un futur, no creus?
Una abraçada!
Laia Sala