Estic bé?----
Per començar volia dir... peso 75kg i medeixo 1,70, jo d'entrada cuan em veig penso que estic bé, em miro i penso "tia, ets un pivonazo" (sí, la meva autoestima per els nuvols) però cuan vaig a ducharme i em miro penso, potser si que necessito fer algun tipus d'exercici. A més tinc molta cuixa, però poqueta panxa y magradaria saber si estic bé, vull dir si el meu pes es normal. I per acabar si hi ha algún exercici per fer a casa?
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
No saps com m’alegra sentir que tens una bona autoestima i que quan et mires penses vaya pivonazo  es fantàstic!
Pel que fa al teu pes estàs bé, intenta seguir una alimentació equilibrada i fer esport i ja està.
El que expliques de tenir poca panxa i més cuixa és molt normal, és una forma de cos característica de la dona i sinó mira el cos de la Beyonce o de la Jennifer López.
Jo et recomano que l’esport el facis fora de casa, això no vol dir tancar-se a un gimnàs. Però el millor és fer activitats a l’aire lliure o activitats en que t’ho passis bé. Pensa el que t’agrada més i intenta fer-ho dos o tres cops a la setmana. També ho pots combinar, per exemple, ballar dos dies i jugar a vòlei un. Només és un exemple.
Una abraçada guapa!