perdua de pes preocupant
Hola!
He perdut 5 kilos en 1 mes, sense fer res, vaig anar al metge, però el meu metge em va dir que no passava res, però jo no veig normal perdre tants kilos en tant poc temps i sesne voler-los perdre.
Que m'està passant?
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Gràcies per escriure al consultori. Ostres... em crida l’atenció que el metge dones aquesta resposta.
Primer de tot: has fet algun canvi en la teva alimentació? Deixar de menjar algun aliment? Reduir quantitats? Menjar menys?
En segon lloc: has començat a fer molt més esport del que feies?
T’agrairia molt si em respons això per intentar donar-te una millor resposta, tenint més informació.
Sempre s’ha de confiar amb el que diu el metge però 5kg en un mes i sense fer res no em quadra d’entrada. Els teus pares que diuen? Estan preocupats?
Sisplau enviem una nova consulta i et torno a respondre.
Una abraçada
Carlota López Ballestar