pits...
hola, d'aquí dues setmanes faré els 15 anys i estic una mica engoixada desde fa un temps perque els meus pits no creixen massa... osigui els passats 3anys han crescut una mica pero molt poc i no ho se m'agradaria tenir més pit... el fet de que no m'hagin crescut massa encara vol dir que tindré poc pit quan se m'hagi desenvolupat del tot? crec que ma mare tampoc en te massa i aixo es genetic no? Necessito respostes! Gràcies
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Primer de tot gràcies per escriure al consultori. Bé, en primer lloc el desenvolupament del pit és progressiu però no sempre va al mateix ritme. Potser durant una època creix poc i després creix més de cop. Com tu dius hi ha un factor genètic molt important però això no significa que si la teva mare té poc pit tu també n’hagis de tenir poc, tot i que tens més probabilitat. No t’angoixis i deixa temps a que vagis desenvolupant-te i sobretot no et comparis amb la resta de companyes de classe, només farà que et sentis malament amb tu mateixa.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Aaanoooooooonim.
moltees gràcies de veritat!
Carlota López Ballestar
Moltes gràcies a tu! :)
Carlota