Contacte visual
Bona tarda!
Últimament m'estic adonant que em poso molt nerviosa a l'hora de mirar a la gent als ulls quan parlo o em parla. Intento aguantar-los-els la mirada, però mai duro més de cinc segons. No sé on mirar, no paren quiets d'un costat a l'altre, els meus ulls!
Estrella Dorca

Hola Sweela,
No tens cap problema! Com més ens obsessionem amb un tema, més ens hi fixem i més nerviosos ens posem. És perfectament natural que la nostra mirada no pugui estar totalment fixada en un punt quan parlem amb una altra persona, perquè hi ha massa estímuls. Mentre mirem a la persona: ja sigui als ulls, al mig de les celles, als llavis, al nas, a les mans.... Ja li estem dient que ens interessa el que diu, així que no pateixis!
Pensa que si et fixes tant en què estàs mirant i on fixes la mirada, t'estàs perdent part del teu discurs, perquè el teu cervell està centrat en una altra cosa ;)
Una abraçada!
Laia Sala