Qui sóc?
Hola,
Us escric bastant desesperada perquè no sé que m'està passant. Fa cosa d'unes setmanes em vaig despertar pel matí i em vaig mirar al mirall i no vaig reconèixem. És una sensació extranya, em vaig mirar i no em vaig sentir una noia, em vaig sentir un noi. Mai havia tingut problemes d'identitat amb mi mateixa, des de que era petita he estat molt orgullosa de ser una noia, sóc molt femenina però ara mateix, no sé per què, vec que no em trobo bé, que no sóc jo. Tinc 17 anys, i la veritat és que aquestes coses es veuen venir des d'abans, no sé, estic molt preocupada, m'obessiono per la meva forma de parlar, d'actuar, no sé si m'he tornat més matxorra o no, però jo tinc aquesta sensació, és com si no em reconeixés a mi mateixa.
Si us plau, digueu-me que puc fer.
Gràcies
Elena Crespi

Hola!
Prier de tot, gràcies per explicar-nos la situació en la que et robes. Entenem que estàs ben perduda i desorientada, doncs, el que et passa no t'hacia passat mai i sempre que sentim quelcom que no havíem sentit mai, anem força perduts.
Que et passi això, no vol pas dir, necessàriament, que et sentis noi. senzillamentm estàs passant per alcun moment una mica estrany.
Et recomanem que et tranquille·litzis i et relais. Com més nerviosa et posis per això, potser més patiràs per quelcom que encara no sabem què és.
I si veus que d'aquí a un temps realment penses que est un noi, ens tornes a escriure i ens ho dius. Però si veus que aquesta situació es va tranquil·litzant, relaxa't.
Durant l'adolescència, de vegades, és normal tenir sensacions que no sabem gire com anomenar o cap a on ens duran. Per tant, observa't de manera relaxada, no estiguis pendent de les coses que fas, sencillamente intenta estar bé.
Una abraçada molt gran!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga. Meràkia
Instagram: @elenacrespi81
Web: www.elenacrespi.com