No se que fer!!!
Fa poc d'un mes que m'he enamorat d'un noi que no conec de res, només de vista. Només ens veiem tres dies a la setmana un parell d'hores, però mai tenim l'ocasió de poder parlar. Cada cop que me'l trobo em moru de ganes d'anar a parlar amb ell i tot, però tinc moltissima vergonya i no m'atreveixo. Sé coses d'ell per facebook, instagram i twitter tot i que no els segueixi per enlloc. Però tinc un gran problema.. Ell és molt més gran que jo, ens portem 16 anys. Jo sóc menor i ell és major, tot i que em queda res per fer els 18.. Nose que fer, nose com anar a parlar amb ell. Estic molt perduda. Que faaaaaig?
AJUUUDA SIUSPLAU!!!
Elena Crespi

Hola Paulita!
Doncs és important que valoris dues coses:
1. Si realment teniu res en comú degut als 16 anys de diferència. Has de tenir molta cura si vols anar amb algú més gran que tu, sobretot quan hi ha tanta edad de diferència
2. Si no el coneixes, estem parlant d'una atracció important cap a ell però seria important que el conseguís per poder valorar si realment estàs enamorada o si hi podría haver quelcom més entre vosaltres.
Per a nosaltres, el factor de l'edat, en aquesta situació és molt important perquè tenir-ne quasi 18 i que ell en tingui més de 30... Esteu en dos moments vitals molt diferents...
Abans de fer cap pas, assegura-t de que la gent del teu voltant sàpiga que t'agrada i si mai tens l'oportunitat de quedar amb ell, no hi  vagis mai sola. D'acord?
Elena Crespi i Asensio
www.elenacrespi.com