ESTIC BOJA PER ELL
Bona tarda Adolescents.cat!
El meu problema és el seguent, jo i un nen, en's estimem moltissim i parlem de del principio d'aquest estiu, la veritat es que els dos som molt carinyosos i en porte super bé, son com millos amics, en's ho expliquem tot i sempre pero en's estimem com parella no com amics. Però el problema no és aquest, els dos som molt cabezones pq sempre insistim en lo nostre i podem discutir fins a dos vegadas per dia però despres tornem a la normalitat. Ell li ha dit als seus amics que aquest dissabte em demandar per surtir quan quedem però jo nose que dir li ja que discutim bastant. Per l'altre part, si li dic que si, serem la pareja de l'any ja que tothom diu que som monissims i estem fets l'un per l'altre, ademes le es el popu de tercer i jo pues la de segon i anee casi amb el mateix grup d'amics.
Que creieu que li tIndría que dir?
Creieu que val la pena si es estimem tantissim?
Perdoneeeeu per les faltes.
ES SUPER URGENT!!!! AJUDEU
Elena Crespi

Hola Helena 121314!
Gràcies per la confiança i per escriure'ns!
Ens expliques la teva situació i no acabem d'entender gaire quin és el problema: en principio ens dius que tot va superé, que us enteneu, que us estime, que sou carinyosos... i llavors dius que us discutiu. No esteu junts i ell et vol demanar per sortir. I sembla que tu te l'estimes. Quins motius hauries de tenir per a poder començar a sortir amb un noi? i quin motiu tens per no sortir amb ell?
Pensa bé en el que tu desitges. NO facis res en función de si és popu o no sinó en función del que tu realment vols fer!
Elena Crespi i Asensio
www.elenacrespi.com