necessito plorar
fa uns mesos, em vaig enamorar d'una noia que va al meu cole i som molt amics. personalment, sóc bastant timid en temes d'aquests i sempre que li he volgut dir que estic enamorat d'ella, no he pogut per timidesa i li he acabat colant una excusa. el problema és que ella mai s'ha fixat en mi com alguna cosa més que amics. ella es fixa en un altre noi. sempre em demana consell sobre aquell noi i jo li dono quan el noi no es fixa amb ella. necessito plorar per desfogar-me però no em surten les llàgrimes. necessito ajuda.
Elena Crespi

Hola Guillem!
Moltes gràcies per la confiança i per expressar-nos com et sents. És molt dur quan la persona que t'agrada t'explica com li agrada una altra persona.
I potser tens la sensació de que necessites plorar però no et surt. Les llàgrimes no sempre surten físicament. Es pot plorar sense que es noti i no sempre han de sortir les llàgrimes  Pots trobar moltes estones on puguis expressar la teva tristesa de diverses maneres. I és bo que puguis expressar tristesa...
I amb aquesta noia, potser no cal que li diguis directament que estàs enamorat d'ella però sí que pots deixar-li anar indirectes... i si veus que no hi ha manera, que ella està per aquest noi.. t'hauràs de plantejar com oblidar-la perquè t'està fent més mal que bé...
Una abraçada molt gran!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga. http://www.adolescents.cat/moderaconsultori/ampliacio/www.facebook.com/merakia.espaidesalut/
" target="_blank">Meràkia
Instagram: http://www.adolescents.cat/moderaconsultori/ampliacio/www.insatgram.com/elenacrespi81
" target="_blank">@elenacrespi81
Web: http://www.adolescents.cat/moderaconsultori/ampliacio/www.elenacrespi.com
" target="_blank">www.elenacrespi.com