Fa 2 mesos que vomito tot el que menjo...
Fa dos mesos que vomito tot el que menjo...No ho havia explicat a ningú fins ahir, que els hi vaig explicar a les meves amigues i m'han aconsellat que demani ajuda, que ho expliqui als meus pares, pero no m'atreveixo. Estic molt preocupada perquè ja casi no tenc forces per el dia a dia, a vegades també em marejo... etc. Voldria que m'ajudéssiu a trobar una solució, o hem diguéssiu què puc fer. Gràcies
Laura Medrano

Hola Xriasica,
Entenc que deus estar patint i que no saps ben bé què t'està passant, així que moltes gràcies per explicar-nos la teva situació i demanar-nos ajuda.
Segurament pel que expliques el que et passa és que estàs patint un trastorn de la conducta alimentària i és per això que vomites, estàs sense forces i marejada. El nostre consell, igual que el de les teves amigues és que ho diguis als pares per a que t'ajudin i aneu al metge. De la mateixa manera que si et trenques un braç demanaràs ajuda als pares i anireu al metge, si no et trobes bé perquè estàs patint també has de demanar ajuda.
Això que et passa no és culpa teva i no has de sentir vergonya ni culpabilitat, però si que has de ser valenta i explicar-ho a casa per a que un metge valori com estàs i et recomani què fer. El nostre consell és que escriguis en un paper com et sents i les coses que has estat fent aquests dos mesos i que els hi deixis als pares a algun lloc de la casa on saps que ho llegiran segur (per exemple a la seva tauleta de nit). D'aquesta manera ells podran llegir la carta quan tu no estiguis davant i així no ho passaràs tant malament ni tindràs vergonya d'explicar-los intimitats cara a cara.
Si vols pots dir-los que ens truquin a l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia per a que els ajudem a entendre què et passa i us recomanem on podeu demanar ajuda. El nostre telèfon és el 93 454 91 09 i la nostra web és www.acab.org
Una abraçada i ànims que tu pots!! Si necessites qualsevol cosa ja saps on som.
Laura Medrano