Seria tot el dia.
Hola.
Fa dos dies vaig passar com una mena de gastroenteritis que vaig vomitar 14 cops en un dia. Llavors, a l'endemà, dilluns, tenia febre, i evidentment no menjava i estava dèbil.
Ahir dimarts, vaig vomitar a linstitut, per les olors que sentia, ho vaig fer als lavabos. I només vaig menjar per dinar i sopar una sopa.
Llavors a la classe no em fa gràcia gairabé res. Per mi són casi tots infantils, gent ignorant que fa acudits masclistes/sexistes/i recolzen el especisme. I aquests dies tinc l'expressió super seria.
No tinc ànims, només menjo per dinar i sopar, no tinc ganes de fer res, em poso depressiva per tot, vull fer coses però no tinc prou vitalitat i optimisme (que sempre el tenia abans d'això).
No m'entra res, estic dèbil, ploro cada dos per tres, em fa mal el cap, els músculs...
Gràcies,
AJUDA
Elena Crespi

Hola Skatu!
Gràcies per explicar-nos com et trobes! Deu ser complicar sentir-te malament fisicament i també estar baixa d'ànims.
Pel que ens dius se'ns activen les alarmes i et demanarem que parlis amb els teus pares i que vagis al metge. És molt important que puguem saber què és el que fa que apareguin els vòmits i la febre. Perquè és molt possible que el teu estat d'ànim es retroalimenti amb el teu estat físic. Per tant, primer hem de cuidar el cos perquè ens ajudi a cuidar millor la ment.
Demana als tus pares que et portin al metge i comença a cuidar-te.
Una abraçada ben grossa!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga. Meràkia
Instagram: @elenacrespi81
Web: www.elenacrespi.com