Estic confosa
Hola,
Fa un any hem vaig enamorar d'un amic meu. La cosa va començar en forma de broma que poc a poc va passar a ser amistat i després amor.
El problema es que ell hem va dir una vegada que tenia novia, pero de tantes bromes que hem feia sempre, no se si no m'ho vaig creure, pero el vaig tractar com si no fos veritat i fent broma.
Més endavant, vam perdre el contacte, i al reprendre-ho, no va ser el mateix. El problema vq començar quan durant una época no preguntava per mi, i era jo sempre qui l'obria i sempre que ho feia, ell posava alguna excusa. Un dia hem vaig enfadar i no vaig preguntar per ell més, i vaig decidir que era hora d'esborrarlo de la meva ment, el vaig bloquejar. Un dia vaig trobar un familiar seu que hem va parlar d'ell (el que havia conegut), i hem va dir que ell sabia que jo hi estava enamoradam, llavors hem vaig adonar aue durant tot aquell temps que haviem sigut amics ell sabia que l'estimava pero tot i això, va passar de mi. Durant el temps "d'amistat" ell en moltes ocasions m'havia dit que m'estimava i això també feia difícil de creure que tingues novia.
Tot i haber perdut el contacte amb ell, segueix present alguna cosa que sento per ell, cada vegada que penso que ho he superat, m'adono que encara l'estimo.
Aquest estiu passat, vaig sentir que s'havia casat, no se si podré soportar trobar-me amb ell ja que normalment ve a Barcelona. Se que coneix els pares (aixo no ho savia avans de conèixe'l) i segur que es passa a veuren's. Que puc fer?
Elena Crespi

Hola Sisi99!
Gràcies per escriure'ns i explicar-nos la teva situació. Entenem que per a tu és un moment complicat. Oblidar a algú no sempre és senzill.
Ens dius que ell s'ha casat i no sabem quina edat té ell però veiem que tu ets molt jove. I si ell s'ha casat, això és una senyal de que ell està fent la seva vida i que, segurament, està feliç. Per tant, és important que tu segueixis en la teva missió d'oblidar-lo. Però entenem que no és senzill i que, de tant en tant, aparegui en el teu pensament, el recordis i sentis quelcom per ell no ha de ser alarmant. Inclús si saps que ha de venir a casa teva i no saps com actuar i estàs nerviosa és molt normal. Però això no vol dir que encara estiguis enamorada d'ell, vol dir que forma part del teu recors i que has sentit quelcom per ell, per tant, és normal que encara sentir coses quan pensil en ell o quan alguna cosa te'l recordó...
El que és important és que tu també vagis fent coses que t'aportin petits moments de felicitat i que això et permeti ana bussent la felicitat per una ultra banda...
Sabem que és difícil però... no impossible!
Una abraçada ben gran!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga. Meràkia
Instagram: @elenacrespi81
Web: www.elenacrespi.com