No em vull distanciar
Hola, per temes de salut m'han canviat d'insti, abans anava a la meva escola de sempre, i ara vaig al institut.
1r-no em vulll distanciar dels amics de sempre que faig???
2n- em noto com una mica rara perquè crec que estic canviant, i jo no vull canviar la meva forma de ser ni de vestir que faig???
mercii
Elena Crespi

Hola de nou nonsss!
Anem a veure si et podem ajudar amb aquesta consulta:
1. Intenta mantenir el contacte d'alguna manera: whatsapp, instagram, quedant de tant en tant amb els teus amics de sempre (us podeu trobar un cop per setmana entre setmana... i quedar també els caps de setmana per fer coses plegats). La distància, el canvi d'insti, no ha de fer que deixer de ser amics però ara haureu de tenir en compte que la vostra amistat s'ha de nutrir de moltes altres maneres perquè no us podreu veure cada dia a classe o als passadissos però no teniu per què separar-vos.
2. Els canvis... Et podem recomanar que et deixis guiar pels canvis i que siguis tu qui pren la decisió de cap a on vols anar. Canviar no és dolent i és senyal de que evoluciones i això é smolt positiu. Què et fa por de canviar? Vulguem o no vulguem, el canvi és constant en els éssers humans. Tendim a canviar sobre un mateix interval però anem evolucionant i això succeeix mica en mica i sempre tenint en compte que manes tu, per tant, deixa fluir i condueix aquest canvi!
Esperem haver-te ajudat! Gràcies, de nou, per confiar en nosaltres!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga. Meràkia