Vull coneixel
Des de principi de curs que m'he comensat a portar amb un noi dos cursos mes que jo i el trobo supermono i tal... pero tampoc parlem gaire i no tenim gaires estones per estar junts. Els seus amics sempre li fan bromes relacionades amb mi, cosa que em fa pensar que potser vol alguna cosa, pero no ho tinc gens clar... voldria coneixel, ferme amiga seva i llavors ya si surgis algo mes... Pero el problema esque nose com ferli veure que jo potser si que vull algo amb ell i tampoc veig clar liarme amb ell sense coneixel ni saber com es... nose estic confuusaa, que puc fer?
Elena Crespi

Hola xixilol!
Primer de tot, et volem agrair la confiança que has dipositat en nosaltres i també volem dir-te que estem molt contentes per una cosa que has dit: que no vols liar-te amb ell sense coneixe'l. Creiem que això és molt important, ja que, de vegades, ens podem liar amb algú sense conèixer a aquesta persona i això implica més riscos emocionals.
Segur que tens moltíssimes ganes de veure'l i de parlar amb ell i de quelcom més però no cal que ens entri la pressa i comencis a córrer.
Si dius que el vols conèixer millor abans de liar-t'hi, entenem qu eés important que el coneguis millor (que obvi, oi?). Per tant, aquí és on has de mirar de trobar la manera de tenir-hi més relació:
• Tens el seu contacte per xarxes socials? (us seguiu a instagram, facebook, snapchat?) Doncs aquest podria ser un pas!
• Pots trobar alguna excusa per intentar parlar una mica més amb ell? (Aficions comunes, dubtes, el que sigui...)
• Ell o algú et pot donar el seu telèfon? així podràs començar a parlar amb ell per whatsapp...
• És important, però, potenciar el poder parlar cara a cara... per tant... teniu amics en comú? pequè si és així... quan estigui parlant amb algú que teniu en comú, podries aprofitar i anar-hi a parlar tu també!
I podries fer mooooltes més coses, l'important és que et sentis tu còmode amb el que fas... però està clar que si vols quelcom amb ell o descobrir si realment t'agrada, t'hi hauràs d'acostar una mica més...
Un cop ja parlar amb facilitat, pots començar, de manera subtil, a fer-li notar que tu potser sents quelcom més que una petita amistat... Però això ha de ser seguint el teu estil!
Esperem que et vagi molt bé!
Sort!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga. Meràkia
Instagram: @elenacrespi81
Web: www.elenacrespi.com