Tot per pura vergonya asquerosa😂
Aver, fa com 2 setmanes que hem començat el curs (com per mala sort ja se sap), total que jo aquest any passat vaig estar parlant a amb un tio que vaig conèixer a les colònies, i ens estavem a punt de liar aquest any, però al final no. Total que ha començat el curs i m'he començat a fixar amb un noi que s'assebla moltissim a aquest de les colònies, i he pensat miraa, com que s'assembla i sembla més bona persona per el que m'han dit les meves amigues (el de les colonies era un ca**llo) he pensat que m'hi podria liar. És un any més gran que jo, m'encantaria obrir-lo per wats, pero no soc d'aquelles que tenen una relacio a traves d'una pantalla, ho detesto, pero esclar ni que sigui per trencar el gel es necessita, total que no se que fer! Nose si parlarli o enviarli un missatge o esperar a una festa i liar-me...
Em podrieu ajudar sisplau?😂❤️
Moltissimes gràciiiess😚
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per compartir amb nosaltres el teu dubte!
I pensem que és bo, tenint en compte tot el que ens expliques, que valoris diferents coses:
1. Que pel fet que s'assemblin, no vol pas dir que hagin de ser similars: el nostre cap, sovint ens diu que alguns trets físics d'algunes persones fan que siguin d'alguna manera en concret però això realment no és cert. Per tant, has d'esperar a conèixer aqust noi nou per veure si realment val la pena, sents quelcom per ell o no... Que no et confongui el fet de que et recorda al noi de les colònies i pensis que t'agrada perquè podria ser que el que t'agradi sigui el noi de les colònies i que aquest et desperti certes sensacions justament perquè t'hi fa pensar
2. Entenem que sents una atracció per aquest noi (sigui perquè et recorda a l'altre o perquè ell també t'atrau) però abans de pensar en enrotllar-te amb ell, potser hauries de plantejar-te conèixe'l: De vegades ens deixem endur pel que la nostra imaginació s'imagina d'alguna persona. I això és molt bo però, abans, seria bo confirmar amb la realitat que el que pensem d'aquella persona és cert. A més, hem de tenir en compte que rebem moltes informacions de com és algú per tota la gent que tenim al voltant però... la informació més fiable és la que podem col·leccionar nosaltres mateixes. Per tant, abans d'imaginar més coses... et recomanem que busquis la manera per conèixer i poder parlar amb aquest noi!
3. Com començar a parlar amb ell? Tens diverses opcions i dependrà del teu estil, hauràs d'escollir-ne una o altre:
- Aconseguir el teu telèfon i obrir-lo per whatsapp
- Fer que algú que coneguis i que el coneixi te'l presenti
-Intentar connectar amb ell per alguna xarxa social
- Aconseguir una excusa per poder-hi començar a parlar cara a cara...
I un cop hagis cvomençat a parlar amb ell podràs valorar si el que t'imaginaves d'ell era cert o no i si l'atracció es converteix en quelcom més...
Esperem que tinguis molta sort!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga. Meràkia
Instagram: @elenacrespi81
Web: www.elenacrespi.com