Me liat am ell i ara....
Hola, et faig aquesta consulta ja que durant tot el curs passat vaig estar tontejant molt amb un nen.....
LLavors a l'estiu ens vam liar 2 vegades i ara suda de jo, es borde.... sembla que res hagues passat... bueno continuem tontejan una mica bastant, però no es el mateix... jo soc una persona que milusiono amb molta facilitat i bé me ilusionat... i jo pues pensava que tindriem algo més pero vec que no ja que no parlem del tema i ens notem distans... tu que creus que hauria de fer???
Passar d'ell, anar d'arrere seu, dirli les coses...?????????????
Esque a més amés si el vec amb una altra persona, em ficare a rabiar....
necsesito la teva ajuda moltissimes gracies per tot<3
Elena Crespi

Hola miaumiau!
La situació que ens expliques és complicada i ho deus estar passant malament! Per tant, gràcies per compartir-la amb nosaltres! T'estem molt agraïdes!
Aquí ens ressonen diferents coses: https://ca.wikipedia.org/wiki/
Autoestima" target="_blank">autoestima, https://ca.wikipedia.org/wiki/
Assertivitat" target="_blank">assertivitat, enamorament, https://ca.wikipedia.org/wiki/
Depend%C3%A8ncia_emocional" target="_blank">dependència emocional, etcètera. Que ressoni no vol dir que hi sigui, sinó que hem d'estar alerta en que no et menytinguis, que siguis capaç de dir el que tu sents i penses, que l'enamorament que sents no et cegui i faci que acceptis qualsevol cosa o que facis qualsevol cosa i que no hi hagi cap mena de lligam tòxic o de dependència emocional.
Nosaltres hem de vetllar perquè les relacions de parella que construeixis siguin saludables.
Llavors és molt important que:
• Puguis parlar amb aquesta persona i li puguis explicar el que tu vols i necessites i pugueu veure si el que tu vols i el que ell vol està equilibrat
• Que valoris si realment val la pena estar amb algú que ara dius que suda de tu, està borde i fa com si res hagués passat... val la pena seguir tontejant amb algú que sembla que no et respecta ni a tu ni al que ha passat entre vosaltres?
• Valora si realment has d'anar darrera seru... anar darrera seu és un símptoma de dependència emocional i això és la base per a una relació tòxica...
• Què en treus si passes d'ell? no creus que potser millor primer intentar esbrinar què pensa? i un cophagis pogut parlar amb ell, després podràs decidir si passes d'ell o no...
• Evidentment, si li dius coses, que siguin coses amb sentit i que vagin en la línia de constuir quelcom saludable: ho diem perquè evitis posar en risc la teva autoestima...
Esperem que vagi tot molt bé! Pensa que tu ets la primera persona que t'has de valorar per damunt de tot però sense trepitjar a ningú!
Gràcies i sort!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga. Meràkia
Instagram: @elenacrespi81
Web: www.elenacrespi.com