dos cares
hola bona tarda.
volia demanar consell perque els meus amics es creuen que sóc una tipus de persona que no sóc.
bàsicament ells es creuen que sóc una persona freda, calculadora i a vegades cruel, pero en veritat em preocupo molt per els altres i no se com fer que es donguin conte de com sóc realment.
agrairía molt cualsevol típus d'ajuda.
moltissimes gracies.
Elena Crespi

Hola arcanaeapocalipse!
Moltes gràcies per contactar amb el consultori i demanar-nos ajuda! Això és un gran pas!
Ens preguntem, des del consultori de psicologia... què deuen valorar els teus amics per pensar que ets una persona freda, calculadora i, de vegades, cruel. Quines coses de les que fas creus que fan que ells pensis que ets així?
De vegades hi ha confusions entre la comunicació verbal i la comunicació no verbal i potser ells estan confosos.
Com creus que actua una persona freda, calculadora i cruel? tu actues així?
I què creus que necessitarien els teus amics per veure't càlida, espontània i bona? o com creus tu que actuaria una persona càlida, espontània i bona? Ha spensat en si tu et comportes així?
De totes maneres, el més important de tot plegat és que tu estiguis còmode amb tu mateixa i que actuis com tu creus que has d'actuar, independentment del que et diguin els altres. Has de tnir seguretat en tu mateixa i, evidentment, intentar viure amb sintonia amb els altres: això vol dir, intentar no fer mal als altres i tenir-los en compte. Però tu ets qui decideix com vols ser i com vols actuar...
Esperem haver-te ajudat a reflexionara entorn a tot això que t'està passant!
Sort i una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga. Meràkia.
Instagram: https://www.instagram.com/elenacrespi81/
" target="_blank">@elenacrespi81
Web: www.elenacrespi.com