I tu que faries en el meu cas?
Sóc lesbiana i ja fa gairebé tres anys que estic enamorada d'una noia. Abans no parlàvem perquè no anàvem a la mateixa classe però durant aquest 3 anys hem coincidit a moltes optatives i ens hem anat coneixent. L'any passat em vaig convertir en una de les seves millor amigues i ha sigut un pas molt important. Tot l'esforç per apropar-me a ella a tingut el seu fruit. Però hi ha un problema, aquest és l'últim any que estaré amb ella i tinc por. Ella diu que quedarem i que mai perdrem el contacte per jo no estic tan segura "el roce hace el carinyo" i si no ens veiem molt sovint penso que es perdrà. M'agradaria dir-li tot el que sento però és molt difícil i havia pensat de l'últim dia de curs donar-li un petó als llavis, una forma ràpida de declarar-se a algú. Potser podria resultar que també li agrado i comencem a sortit? Però i si no? I si la perdo? No sé que fer. I tu que faries en el meu cas?
Gracies per llegir aquestes paraules!
Elena Crespi

Hola Ari!
Quina situació, oi? quants dubtes que se't desperten al voler fer un pas més!
Primer de tot:
Saps si a ella li agraden les noies? O si estaria oberta a provar quelcom amb una noia? El primer punt important a tenir en compte quan volem que hi hagi amor és que sigui possible la reciprocitat i si a ella li agraden els nois i no està oberta a les relacions amb noies... la reciprocitat seria molt complicada. Aquest és un punt molt important!
A partir d'aquí:
Si saps que tens possibilitats amb ella... creus que has d'esperar a l'últim dia de classe? i si durant el curs intentes un apropament una mica més íntim amb ella? és a dir: quelcom més que una simple amistat: donant senyals clars (però insinuadors) de que ella t'agrada... perquè sinó... hauràs d'esperar molt per veure si teniu possibilitats. No creus que és molt arriscat? Podries fer-ho si has anat preparant el camí... de manera subtil...
Esperem que tinguis molta sort i que vagi molt bé!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga. Meràkia.
Instagram: @elenacrespi81
Web: www.elenacrespi.com