Crec que m'agraden dos nois a la vegada, pot ser?
Fa uns mesos m'agrada molt un noi de la classe, amb el que mutuament ens fem gràcia, però fa setmanes que m'he fet amiga d'un noi de bàsquet amb el qual no puc evitar mirar-lo o sentir alguna cosa extranya quan estic amb ell, i no sé que fer! Clarament sento coses pels dos nois, i de moment no sóc capaç de deixar de portarme amb cap dels dos. Necessito un consell ja que les meves amigues només em diuen que em quedi amb el mes guapo!! Jajaja ;)
Petons i gràcies!!
Elena Crespi

Hola Mariona!
Primer de tot,
gràcies per escriure’ns i per demanar-nos ajuda per aclarar la teva confusió!
El que et passa
és complicat però molt habitual, al mateix temps. Les persones tenim capacitat
per sentir diferents coses pels altres i ara t’has trobat que sents quelcom
especial per dos nois. Però segurament, el que sents no és exactament igual.
Però sembla que hi ha atracció cap als dos i que els dos t’agraden… però potser
no amb els dos hi podries tenir una relació de parella o t’acabarien enamorant.
Aclarim
conceptes:
• Potser pots
sentir que algú et desperta certa atracció física: i això és quan algú ens
excita i ens agrada d’una manera que sentim que el volem mirar, que ens
desperta sensacions corporals i ens fa sentir un cert benestar i ganes d’aventura
al mateix temps.
• També ens podem
enamorar: que és quan aquesta persona que ens atrau físicament, també ens
desperta quelcom més i ens imaginem tenint una relació amb aquella persona. Que
sentim això, però, no vol pas dir que aquella persona ens convingui… pot ser
que ens enamorem d’algú que no ens convé gens ni mica…
• I llavors ve la construcció
de l’amor
: que això passa quan sentim atracció física (i intel·lectual), quan
ens enamorem i quan, a més,  aquella
persona ens convé, ens enriqueix i la mirem dins de la realitat coneixent els
seus defectes i les seves virtuts).
Potser el que
sents per a aquests dos nois s’emmarca dins de l’atracció física i hem de veure
com evoluciona tot plegat però... creus que realment val la pena quedar-se amb
el més guapo? Si, de moment, el teu cos no és capaç d’anar amb cap dels dos,
escolta’l i fes-li cas. No et precipitis!
Una abraçada molt
gran!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga. Meràkia
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com