Que puc fer?!
Hola,
Desde principi de curs li agrado a un noi de la meva classe, som amics pues es nou en el insti y vaig ser jo qui el va integrar. El cas es que vol sortir amb mi, pero a mi no m'agrada, enfin m'agrada un poc, pero no se que fer, li dic si? li dic no? Ajudaaa
Elena Crespi

Hola Ketchupera123!
Primer de tot, gràcies per escriure’ns i per demanar-nos
ajuda en el teu dubte!
Abans de fer un pas i dir-li alguna cosa, potser millor que
estiguis convençuda del què sents
perquè és molt normal que pensis que t’agrada
una mica, però també ens has dit que no t’agrada i això vol dir qe tens un
embolic ben gros perquè no saps identificar ben bé què et passa dins del cap i
dins del cor…
Durant aquesta etapa de la nostra vida, és molt normal tenir
molts sentiments barrejats i embolicats o no saber definir ben bé què sentim
perquè que algú ens exciti, ens agradi, ens enamorem d’ell o vulguem ser
parella amb aquella persona no té perquè coincidir: és a dir… que potser podem sentíir
que ens agrada algú, però no estem enamorats o no hi volem tenir una relació de
parella. O ens atrau algú que no ens agrada gens… i no sabem  per què ens atrau…
El més importan tés que si a ell li agrades i tu no sents el
mateix que ell sent per tu, t’esperis a dir-li res abans no estiguis segura
dels teus sentiments. I, mentre tant, si ell et diu que li agrades… i si li
comentes que tu no sents el mateix? Perquè així evitarem que es faci grans
il·lusions…
Una abraçada molt gran!
Elena
Crespi i Asensio
Psicòloga.
Meràkia
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com