Problemes a casas
Hola!
Fa un poc temps que he canviat de casa i ara visc amb la parella del meu pare, que no em parla ni de casualitat i les seves filles, que tampoc hi posen gaire interès. Jo tampoc es que tingui cap mena de ganes de viure amb elles, perquè durant aquest estiu ja he tingut prous enganxades i m'han dit de tot meny maca. El que vull es poder viure en pau i amb aquest ambient tant tens es fa molt desagradable.
A més a més se suma que estic a setmanes alternes amb el meu pare i amb la meva mare (amb ellasi que hi estic molt bé), i quan consegueixo adaptar-me una mica a casa del meu pare ja he de marxar altre cop. Així que això em resulta un martiri, cada cop que canvio de casa els meus ànims cauen en picat. He intentat parlar amb el meu pare, però no n'he tret gaire cosa. I també amb la meva mare, però ella no hi ha pogut fer gaire cosa...
M'agradaria trobar alguna manera d'estar més còmode o que no m'angoixés tant i poguès estar tranquil·la. O si més no com aconseguir desfer-me de la ràbia i l'engoixa que m'ofegen cada en cada canvi.
Gràcies!
Elena Crespi

Hola mariaaaa!
Gràcie sper compartir amb nosaltres aquesta situació i esperem poder-te donar algunes indicacions per posar fil a l’agulla i que les coses vagin una mica millor!
Has fet molt bé intentant parlar amb els pares... però veiem que no te n’has ensortit gaire bé... segur que a ells també els hi costa i van perduts i no saben com poden ajudar-te.
Però, sobretot, veiem, per part teva, unes ganes d’estar millor que és genial. Per tant, el qu eet recomanarem és que prenguis la iniciativa en tenir una molt bona actitud davant de la parella del teu pare i les seves filles. Segur que serà difícil però estem convençudes de que podràs... potser si mous fitxa tu per tenir més bon rotllo, les coses comencen a anar millor i reps més bona resposta per part seva...
Sort! Una abraçada ben gran!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com