URGENT! Han deixat a la meva amiga
Hola, tinc una amiga que fa relativament poc la deixat el novio i ella hi estava molt enamorada. Ho van deixar per whatsapp i no es van veure, però per les festes de Sants van coïncidir, més tard van anar a parlar però no van aclarir res i van acabar els dos plorant. Des de llavors ella no ha aixecat cap, jo ja li he dit que ara ho veu tot fosc i que arribarà un moment en que s'adonarà que la vida continua, que pot ser ell no era l'adequat i que hi ha un de molt millor que l'espera. Però ella es nega a acceptar-ho, ella creu que ell tornarà amb ella només pel fet de que ell porta una arrecada que ella li va regalar i que quan va estar malament per festes ell hi va anar. Però jo li dic que això ho fa perque encara l'estima, però no vol dir que estigui enamorat d'ella ni que l'estimi com abans. Ja no ser que més dir-li fa setmanes que no surt de casa a no ser que vagui a l'escola i fa temps que no la veig riure com abans, no menja i no es cuida. No ser que fer, siusplau doneu-m'he consells (a casa seva també ho saben i l'intenten ajudar però es nega)
Elena Crespi

Hola anònima909!
Primer de tot, gràcies per la confiança i escriure’ns! I gràcies per preocupar-te per la teva amiga, es nota que l’aprecies i que te l’estimes i això és molt i molt important en una amistat.
El que ara pots fer és acompanyar-la i donar-li suport perquè és ella qui ha de tenir l’energia per superar aquesta situació. La teva fució és la d’estar al seu costat i ajudar-la a tirar endavant les decisions que prengui.
Ara és un moment molt difícil per ella perquè ha d’assimilar tot el que ha passat i que la relació s’ha acabat i li heu de deixar temps perquè ho faci.
Sort! Una abraçada ben gran!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com