Una vida molt trista...
Hola, soc un noi de 24 anys i mai he tingut parella ni sexe amb ningú, tinc ganes de trobar una noia a qui poguer estimar, soc molt timid i no m'atreveixo a res, he probat conèixer noies per internet per webs o apps pero no és lo meu, soc poc comfiat, en persona coneixo molt poques noies i surto poc amb els amics, soc molt diferent d'ells i ens agraden ambients molt diferents. Em sento un bitxo raro perque a la meva edat tota la gent que conec els hi agrada sortir de festa, beure i això i a mi no m'agrada i sento que no trobaré mai a una noia que li agradi com soc. No se que fer..Ajuda siusplau!
Elena Crespi

Hola Pep!
Primer de tot, gràcies per la confiança i escriure’ns! La situació que ens expliques és dura perquè no et sents bé... però intentarem ajudar-te.
Socialment hi ha molta pressió perquè se surti de festa, es begui i es vagi amb noies molt d’hora i tampoc ha de ser això la vida. Realment les coses han de succeir quan un senti que realment han de ser així. Però a tu et passa a lainversa, voldries però no fas cap pas per la timidesa...
Et recomanem que facis passos mica en mica: és a dir, que primer busquis un entorn amb el que et sentis còmode, amb amics i persones que tinguis les mateixes aficions i gustos que tu, gent que prefereixi altres coses a sortir i beure... i mica en mica, aniràs ampliant el cercle d’amistats i potser així coneixeràs a algú amb qui sí que valgi la pena estar. Si amplies cercle, aniràs vencent la timidesa i t’acostaràs a un Pep una mica mésobert i més preparat per poder parlar amb les noies o a fer un pas més...
Sort! Una abraçada ben gran!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com