El meu veritable amor= la novia del meu millor amic
L'any passat va arribar una noi nova a l'institut. Em vaig enamorar de seguida, mai havia estat tan enamorat. Vaig notar la diferencia entre el que de petit em semblava amor i el que ho és en realitat. Vaig intentar conquistar-la durant un temps. Mentrestant, ella s'enamorava del meu amic. Ell ni tant sols li prestava atenció però quan va veure que ell li agradava va decidir llençar-se com si l'hagués estimat de tota la vida. Bàsicament va aprofitar la primera oportunitat que va tenir per tenir novia. Just el dia en que es van liar ell m'ho va explicar a mi i al mateix temps jo li vaig explicar que ella m'agradava. Tot i això, ells van seguir sortint i jo em vaig quedar en un costat intentant oblidar-la. (Vaig passar molt de temps fent d'aguantaveles).
L'estiu va passar, ells seguien junts, jo seguia sol. Vaig arribar a rebutjar una noia perquè no notava, cap a ella, ni una dècima part del amor que sentia per la novia del meu amic. Ara ha tornat a començar el curs, em pensava que la havia oblidat però no, segueixo sent molt amic dels dos però per dints vull matar-lo a ell i abraçar-la a ella. He estat pensant en que ja arribarà alguna noia amb qui em torni a enamorar però de moment no te cap pinta de que aixo hagi de passar. Estic molt trist i em sento sol. Cada dia veig com ells es lien i després veig com (segons les coses que fa ell) no és gens bon novio, però tampoc li puc dir això a ella pk vull conservar la seva amistat, en el fons el que vull es que ella sigui feliç. Ara és feliç, be, CREU que és feliç. No li podre perdonar mai al meu amic per haver-m'he-la robat. I si tallen que? Em llenço a ella com si res? I que dirà ell? Que dira ell al veure que estic sortint amb la seva novia un temps despres de que hagin tallat? Aixo suposant que acabi sortint amb ella.
Be, el que vull dir és k em sento molt sol i no se que fer. Ella no sap que m'agrada però crec que ho intueix. Ell sap que ella m'agrada però ho dissimula. Jo ja no se que fer. Porto gairebe un any amb aquesta situació. No m'he liat mai però quan ho fagi vull que sigui amb algú especial però l'unica especial es ella! Que faig? Trobaré a algu altre? Ells seguirant junts? Ells es separaran pero ella se'n anirà amb un altre i jo seguiré sent "l'amic gay"? No crec que aguanti gaire més aixi. Consell siusplau.
Gracies
Elena Crespi

Hola Henry!
Primer de tot, gràcies per la confiança i escriure’ns! La situació que vius és dolorosa, molt dolorosa. Tothom, qui més qui menys, tard o d’hora viurà una situació similar on se senti trist i sol perquè la persona que li agrada, de la que s’ha enamorat, no sent el mateix. I, a més, tu tens l’agreujant de que ella està amb el teu amic i el teu amic, sabent que a tu t’agradava, va decidir estar amb ella...
Tens motius per estar trist. Evidentment. I et volem felicitar perquè vas ser valent dient-li al teu amic que ella t’agradava. Per tant, tu no estàs enganyant a ningú i ells saben (perquè possiblement ella també ho sàpiga) que tu estàs allà i que sents el que sents.
Ara bé, quant de temps creus que pots aguantar així? Dius que inclús has fet d’aguantaveles! I això ha de ser molt dolorós.
Potser ha arribat el moment de que comencis a mirar per tu i que et cuidis. Sabem que el que més et deu agradar i venir de gust és estar a prop d’ella però això, al mateix temps, t’està fent molt de mal... per tnat, potser hem de canviar l’estratègia i posra-te a tu com a protagonista perquè puguis oblidar aquest amor que no t’és correspost...
Pensa que en l’amor, una de les coses més importants, és que et corresponguin perquè sinó... el dolor i la tristesa estan assegurats. I sovint no va la pena seguir estant per algú si aquesta persona no sent el mateix per a nosaltres...
Com oblidar? Doncs... posant distància, buscant coses que et puguin aportar somriures (encara que siguin momentanis), buscant energia i bon rotllo fora d’ells dos...
Et deixo un vídeo que té alguns consells que també pots aplicar en el teu cas:
FRIhF2bless
Gràcies per confiar en nosaltres!Sort! Ets una valenta per voler parlar amb ella!
Una abraçada ben gran!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com