EM DISCRIMINEN
Hola!
Tinc un dubte, que nose si es norma.
A mi m'agrada ballar bachata, però tinc el presentiment de que els meus amics s'en burlen.
Que puc fer perquè no passi això?
A part, el meu cul és molt petit, i no m'agrada com es, ajuda siusplau.
Elena Crespi

Hola LaReinadelaBachata!
Primer de tot, gràcies per la confiança i escriure’ns!
La bachata! Que xulo! No entenem ben bé perquè t’haurien de discriminar els teus amics per ballar bachata. Què creus que té aquesta música perquè els teus amics et puguin discriinar si en fas?
El més important és que tu estiguis convençuda de que t’agrada i que t’ho apssis bé i creiem que això a ho tens. Saps que t’agrada i gaudeixies del moment de ballar, per tant, això és molt important. I si un amic o amiga se n’enriu... creus que es mereix la categoria d’Amic?
I sobre el teu cos: cadascú tenim el cos que tenim i és molt important aprendre a valorar-lo tal i com és. Cuidar-lo i agradar-nos el que tenim é smolt important perquè els cànons i patrons estètics van variant i el nostre cos, més o menys, sempre és el mateix... amb els canvis que el temps li anirà fent... però nosaltres som com som!
Sort! Ets una valenta per voler parlar amb ella!
Una abraçada ben gran!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com