El meu pes
Hola!!
El cas esque peso 60 kg i medeixo 1'62, sóc una noia molt activa i que sempre estic fent esport, peró per molt que faigi esport i menji poc em quedo al mateix pes....Hauria de perdre pes? Que puc fer per perdre més pes?
Laura Medrano

Hola Carla!
El teu pes està dins la franja de la normalitat, així que no has de perdre pes. Estem acostumats a veure a noies molt (i algunes massa) primes i acabem pensant que si no estem així vol dir que estem grasses o que ens hem d'aprimar i no és cert.
Cada persona tenim una constitució diferent i es tracta de tenir un estil de vida que ens faci estar en un pes saludable. Dius que ets una noia activa i fas esport, així que el teu pes és el que el teu cos et demana i més està totalment dins la franja saludable. Si passes gana i t'alimentes menys del que el teu cos et demana segurament t'acabarà afectant ja que estaràs més irritable, més nerviosa i segurament amb més ansietat, la qual cosa pot acabar provocant que picotegis entre hores o que mengis per ansietat.
El nostre consell és que segueixis amb l'estil de vida actiu que dius que fas i amb una alimentació saludable ja que no et cal perdre pes. Si tot i així no et veus bé, pots intentar augmentar una mica el nivell d'esport per a estar més en forma, però evita fer cap dieta ni menjar menys del que necessites i passar gana ja que podries acabar amb l'efecte rebot. Pensa que si el teu cos no perd pes és perquè no li cal.
Una abraçada ben forta!
Laura Medrano