ME VIDA ÉS XUSMI
Hola, us vull informar de que tinc un malestar general per culpa del meu físic. Trobo que tinc uns aposentos massa petits. Què puc fer? A sobre tinc un cul massa gran i tothom me'l mira i em sento com la Kim Kardashian enmig de la gent. Estic farta! M'agradaria tenir bones tetas i menys cul.
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot, gràcies per la confiança i escriure’ns! Sovint, ens costa expressar els nostres malestars i fer el pas de comunicar-los és de valents! Per tant, gràcies!
El pit i el cul són dues zones del cos d’una dona que venen molt estereotipats per la societat i mai assolim el que se suposa que està de moda. Per això és molt important que intentis trencar amb això i que comencis a valorar el teu cos tal i com és.
Fixa’t: hi ha qui vol més pit, d’altres menys, més cul o menys... i, en el fons, el nostre cos és com és i el primer pas és acceptar-lo. Per tant, comença’t a mirar amb bons ulls, amb no tanta exgència i valorant tot el que tens i que és fantàstic!
Una abraçada ben gran!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com