que faig?? ....<33333
Hola! Sóc una noia de 18 anys i en teoria sempre m'havien agradat els nois, és més he tingut novio. Però fa poc temps, començo a experimentar sentiments cap a noies... i es que es veritat, m'hi fixo en la persona i no en el sexe o físic, és a dir, podria enamorar-me amb els ulls tancats sense saber si és noi o noia.
Bé, la qüestió, és que una d'aquestes noies, la conec desde fa 9 anys, i sempre ens hem portat bé, però aquest estiu, he onegut aspectes d'ella que no coneixia, i desde aquell moment, començo a sentir algo per ella. No li puc dir, primer perque a ella li agraden els nois i després, perque trencaria una preciosa amistat, que és el més important. Però que haig de fer? Crec que el millor és fer com si res i intentar oblidar-la... però no és tan fàcil. Que penseu?
Elena Crespi

Hola Sandruska!
Primer de tot, gràcies per la confiança i escriure’ns!
Una pregunta: hi hauria diferència si aquesta teva amiga fos lesbiana? O si fos un noi? Entenem que et preocupes perquè ella no sap que t’agraden les noies però… si ho sabés o a ella li agradessin les noies o si estiguéssim parlant d’un noi… canviaria gaire?
Estem parlant de sentiments i del que sents tu i de si vols compartir-ho, o no… i això té conseqüències i costa, tant si és una noia o un noi, hetero o homo o bi…
Per tant, et demanem: estaries disposada a assumir les conseqüències d’explicar-li a algú el que sents per ell/a?
Una abraçada ben gran!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com