Els meus pares......
Hola!!
Potser semblo molt pesada perquè tot el dia estic enviant consultoris però és que necessito ajuda!!
Fa molt poc els meus pares els vaig sentir parlar i no s'entenien molt bé...
La meva mare deia que ella li agradaria sortir els caps de setmana però ha de fer les feines de casa i s'entristeix. El meu pare li diu que marxem a algun lloc però és quan llavors la meva mare diu que no que és molt tard i que no vol marxar quan ho necessitaria....
No ho sé, és una situació rara, però no sé què fer..
Havia pensat de que el pròxim cap de setmana organitzar jo alguna cosa pel dissabte i el diumenge aveure si els hi sembla bé i no s'entristeixen tant...
Si pot ser no ho publiqueu a allà a on poseu totes les notícies.
Moltes gràcies i aveure si em podreu ajudar!!
Elena Crespi

Hola Núria!
Primer de tot, gràcies per la confianza i escriure’ns!
Demanarem a la redacci´od’Adolescents.cat que no publiquin com a notícia aquesta consulta.
Volem que sàpigues que ens ha agradat moltíssim el teu missatge perquè veiem que et preocupes pels teus pares i que els veus patir i això activa una part del teu cap per ajudar-los. I és una idea fantàstica el que proposes. Per tant, ja ho pots posar en marxa!
D’altra banda, dir-te que és molt normal que els pares discuteixin per temes de parella. La vida en parella no sempre és senzilla i, de vegades, costa posar-se d’acord en coses. Però és important que deixis que els teus pares ho intentin arreglar sols i si veus que no hi ha manera i que sempre es discuteixen… potser els hi podries proposar que busquin ajuda professional per resoldre les seves dificultats de parella.
Què et sembla?
Una abraçada ben gran!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com