Canviii
Holaa sóc la noia del 1 o 1 i ja me decantat la veritat es que vull torna a intentarho amb el meu ex, però no se com distanciarme de l'altre noi sense ferli mal.
També hi ha algunes coses dell que no magraden quan va amb alguna gent, se que no el puc fer cambia però quan es torna aixi cambia molt i fa rabia, pero l'estimo pero te aquets defectes que avegades dubto perquè quan esta amb mi no es d'aquella manera. que podria fer?
peeeeetons i merciiiii:*
Elena Crespi

Hola Anonimeta!
Primer de tot, gràcies per la confianza i escriure’ns!
Veiem que has tornat amb la teva exparella i ara, una de les coses més importants, és que aprengueu del que vau viure la primera vegada que vau estar junts i aquesta vegada la relació vagi millor.
És per això que et demanem: creus que anirà millor si no t’agrada com es comporta davant d‘altra gent? Veiem que té un comportament quan està amb tu i un altre quan està amb els amics, suposem... creus que això és positiu per vosaltres?
Evidentment et recomanem que puguis parlar amb la teva parella i explicar-li com de malament et fa sentir que actui de manera diferent quan hi ha d’altra gent. Perquè si no en parleu, si no li dius, continuarà igual i tu et sentiràs cada vegada pitjor o aprendràs que aquest és el seu funcionament i ho acceptaràs... i és això el que vols?
Una abraçada ben gran!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com