Estic feta un lioooo
Holaaa dolescents tinc un problema, estic feta un liooo i nose que em passa, ni jo mateixa mentenc.
Bé tot va començar que una amiga meva em va presentar un noi i jo i ell vam anar parlant i parlant fins que al final ens vam fer molt amics. Però al cap d'un temps em va dir que jo li agradava, es veu que és un noi que va saltant de flor amb flor però em va dir que mai havia sentit algo tan fort per a una noia. Jo li vaig respondre tot el millor possible que a mi no m'agradava i que només volia que fossim amics, però fa temps que no sé que em passa, un dia vaig pensar que ell m'agradava però em vaig treure la idea del cap, però és que ara crec que estic obsessionada amb ell, en bona part crec que és perquè té problemes d'autoestima i perquè tinc por de que s'enfadi amb mi perquè altra gent li recorda que a mi no m'agrada ell però crec que no és normal, ja que estic tota l'estona angoixada i nerviosa. A més un dia em vaig enterar de que ell estava sortint una altra noia i em vaig sentir fatal com si m'haguessin trencat el cor. Al cap d'una setmana de la seva relació em va dir que no podia estar amb aquella noia perquè la que de veritat li agradava era jo. Però a partir d'aquell dia em sento angoixada, nerviosa, trista... Tampoc no vui explicarlis a les meves amigues ja que elles no ho entendran perquè és un noi una mica mal vist. Jo tampoc no voldria sortir amb ell ja que no em veig preparada per sortir amb ningú, ni menys amb ell, que a part te tres anys mes que jo.
Que puc fer per no estar pensant en ell?
No estic enamorada d'ell oi?
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot, donar-te les gràcies per escriure’ns!
Tens un bon embolic pero et direm que, sovint, ens pot passar que se’ns despertin emocions estranyes que no saben etiquetar quan algú ens diu que li agradem. I és que agradar-li a algú és una sensació xula que ens fa sentir millor. Però això no ha de voler dir que t’agrada.
Sembla que tens clar que no vols estar amb ell però penses en ell potser pel que et deia abans…
Has intentat posar distància? Perquè si ell detecta que tens sensacions estranyes potser es confondrà. Si veu que et poses una mica gelosa no pensarà que és perqupe t’agrada agradar-li sinó que pot pensar que t’agrada, senzillament…
Sort!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com