no m'entenc ni jo:(
Bon dia. A veure, us explico. Jo sóc una noia molt enamoradissa i romàntica, i em dóna la sensació que no sé estar no-enamorada, és a dir, que sempre tinc algun noi al cap, senti més o menys per ell. perquè mai he estat sense amor (tot i que mai m'he liat), és a dir, sempre em sento "enamorada" d'algú però tampoc sé realment què és perquè mai he estat amb ningú, ni tan sols m'he liat, però bueno. Llavors, aquest és el meu primer problema.
El segon és que a mi, fins fa poquet, m'agradava un amic meu que anàvem a la mateixa escola, i durant l'estiu ens veiem i tal i doncs em seguia oblidant, però ara m'he canviat d'escola i en aquí hi ha un nen, a la meva classe, que des que el vaig veure el primer dia em va semblar súper cuqui, i ja vaig pensar que m'acabaria "penjant", i crec que és així, perquè tinc ganes permanents de veure'l i quan arriba em quedo una mica empanada i no deixo de mirar-lo fins que em desempano. Però aquest noi no és molt... adequat que diguem-ne, i no vull que m'agradi perquè sé que tinc poques possibilitats i no és un bon partit, però tampoc sé què sento per ell, ni què sento pel noi de l'altre escola, ja que també sento algo per ell i em sembla que l'estic oblidant per l'altre (un clavo saca otro clavo) però crec que si el veig (i el veig divendres que ve en una festa...) tornarà a despertar tot el que sentia, i crec que segueixo sentint per ell... no sé si m'explico.
En resum, m'agradaria saber si realment puc estar sense enamorar-me de ningú (que també ho vull), què sento pel noi de la meva altra escola, què sento pel de la meva nova escola, què he de fer respectar cadascun d'ells... estic feta un lio, de veritat, necessito ajuda, espero que m'hagueu entès i pogueu ajudar-me una micona... moltíssimes gràcies
Elena Crespi

Hola pèlroja!
Primer de tot, donar-te les gràcies per escriure’ns!
En segon lloc: és molt normal que sempre tinguis algun noi al cap perquè pots sentir atracció per a diverese persones, inclús al mateix temps. Però d’aquí a enamorar-te hi ha una diferència:
Una cosa és l’atracció: que és quan sentim que algú ens agrada i ens agrada mirar-lo i inclús ens excita
L’enamorament: que és quan sentim atracció i, a més, ens imaginem com seria una relació amb aquetsa persona.
I llavors hi ha l’amor: que és un acte més conscient i mésllarg en el temps!
Segurament vas d’atracció en atracció i això no és dolent, és normal!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com