Ilusions meves o amor verdader?
Fa uns tres quatre anys vaig coneixer un noi vaig estar amb ell uns 2 dies i desde aquell dia, hem va agradar molt, es un any mes gran que jo, a mesura que anaven passan els anys, jo, l'obria pel face, pero res, ni hem contestava. El problema va arribar l'any passat, quan va venir al meu insti, doncs, ell hem mirava, això només ho sap una amiga i es passa els dies dienme testà mirant, clar quan mires una persona siginifica algu no? Ella i ell, viuen a la mateixa ciutat, i un dia el va sentir dient que: 'es de segundo' quan feia segon i una amiga seva va pregunatri: es la que el seu insta acaba amb 2 P quan al meu insta acaba en 2 p i no hi ha ningu mes de el cole amb un nom així, i per si fos poc, ahir estava en el patí, hem giro i mel trobo mirantme i de sobte agafa i es gira, la meva pregunta tu creus que vol algu amb mi, i si es així, puc fer algu, a que es pera o son ilusions meves estic feta un caos ajuda sisplau!
Elena Crespi

Hola anonima!
Primer de tot, gràcies per confiar en nosaltres!
Nosaltres, realment, no et podem dir què signifiquen les seves mirades perquè podrien significar moltes coses diferents. Però el que si que veiem és que va deixar de parlar amb tu i encara no hi ha tornat... què creus que vol dir això?
I si realment tens dibtes de què sent ell per tu... has provat d’intentar reprendre la conversa amb ell? Creiem que això és molt important perquè sinó pots crear-te un pilot d’històries o de justificacions o de per què et mira o fa d’altres coses i no sabem si són reals o no...
T’animem a fer un pas i a intentar parlar amb ell!
Sort!
eLena Crespi – Psicòloga. Sexòloga. Terapeuta de parella
www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81