em vull semblar a la taylor swift
Em vull semblar a la Taylor Swift pero soc morena no em puc maquillar ni tenyir.COM HO FAIG?
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs és un repte una mica complicat. Com a màxim crec que el que pots moldejar serà la manera de vestir i els pentinats. T'animo també a que trobis el teu estil des de les teves característiques, potser, com et dic, pot ser rotllo Taylor Swift, però dónant-li el teu toc personal pot ser molt més autèntic i pots descobrir un estil de tu mateixa que t'encanti. Alhora pensa també en les teves habilitats. Què fa la taylor swift que et pugui servir d'exemple per aprendre? Hi ha alguna habilitat seva que t'agradaria potenciar? T'animo a que siguis tu, pots tenir referents, però defineix tu la noia que vols ser! Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat