No se que fer
Hola! Mireu, faig aquesta consulta perquè no tinc ni idea del que he de fer...
He començat el batxillerat, però és a la mateixa escola que anava i poca gent s'ha canviat. Resulta que ha arribat al meu curs un noi que és amic meu. Fa molts anys que no parlem a causa que els nostres pares es van barallar. Ho van solucionar, però la relació ja estava freda. EL cas, és que jo no tenia ni idea que entraría nou.
Els primenrs diez de curs el vaig obrir per whatsap i ell a mi. Però des de fa uns dies que el vaig obrir jo, que ell no m'ha parlat.
Se que li fa ilusió que estiguem al mateix curs, però és molt tímid i al pati ens ignorem. Cal dir que jo també sóc molt tímida. Se que he de ser jo la que dongui el primer pas per poguer tenir una "relació" amb ell, però es fa molta vergonya i m'emprenya que ell tampoc vulgui donar el primer pas.
He parlat amb les meves amigues i totes em diuen que l'obri, però jo crec que si el vaig obrir jo la última vegada, bé que ho podría fer ell, no?
Altres amigues, em diuen que passi d'ell, que si ha de pasar algo no em preocupi que passarà. Però no se que fer.
Algun consell?
Moltes gracies!
Elena Crespi

Hola Emms!
Primer de tot, gràcies per confiar en nosaltres!
Creus que realment servirà si el continues obrint per whatsapp o esperes a que ell t’obri per whatsapp?
Hi hauria una altra cosa: potser ja ha arribat el moment d epoder reprendre el contacte presencial amb ell... i si li dius per whatsapp que et faria molt ail·lusió reprendre l’amistat i li proposes de quedar per fer un cafè un dia?
Llavors no us quedarà més remei que parlar i quan hagueu passat la primera prova (que estareu molt nerviosos) llavors ja podreu continuar quedant perquè j ahaureu fet el primer pas!
Sort!
eLena Crespi – Psicòloga. Sexòloga. Terapeuta de parella
www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81