NO PUC OLVIDAR AL MEU EX D'ESTIU (PRV)
Hola, Et posso en situació, aquet estiu a principis de juny vaig a començar a sortir amb l'amic d'un amic amb el que portava tontejant un mes, ell en quan a fisic esta molt be jo no tant xd pero no crec que tingui importancia. La cosa es que vem estar sortint dia si dia tambe, era a la persona que volia veure tots els dies, tot era massa perfecte, fins la primera semana de agost quan ell va tallar amb mi perque 'volia estar solter al poble i no ens veuriem fins el setembre' jo estic molt pillada per ell encara, vaig fer el que venia convenient guardar les fotos a l'ordinador per no tenir que veure-les cada dia, deixar de seguir-lo a insta i casi no parlar amb ell, a principis de setembre creia que ho tenia superat, el problema va ser quan el vaig veure, ell vol que siguem amics i hem quedat junts amb mes gent durant aquet mes i no puc olvidarlo quan el veig m'enrecordo de tot, el problema es que l'he de veure per nassos perque es del meu grup d'amics i m'han dit que surti amb un altre per olvidar-lo pero no em sento comoda, com el puc olvidar i ser amiga seva?
Elena Crespi

Hola Noaburriment!
Primer de tot, gràcies per confiar en nosaltres!
Creus que estàs preparada per ser només amiga d’ell? Pel que sembla, ell ja té la vostra antiga relació més que superada i està preparat per entablir una amistat amb tu però el que ens plantegem és si tu ja ho has superat i podràs ser només amiga d’ell...
Hi ha diversos riscos:
-Que ell et digui que no més vol amistat i tu sentis que amb això no en tens suficient
-Que ell vulgui amistat i que també vulgui enrotllar-se amb tu, sense compromís. I no sabem si és el que tu vols o el que seria convenient per tu...
Primer de tot, potser és millor que aclareixis què sents per ell i què estàs preparada per tenir amb ell... i tot allò que et faci mal... millor si ho mantens lluny!
Sort!
eLena Crespi – Psicòloga. Sexòloga. Terapeuta de parella
www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81