No entenc res...
Hola! Mira volia fer una consulta, es una cosa molt i molt important per mi i una mica llarga... Es veu que des de fa molt em molava un noi de la meva classe, abans jo era una mica friki es a dir no tenia gaires amics... jo veia que ell feia coses per enamorarme, em somreia hem mirava fixament pero alhora de parlar per whatts senreia de mi i li ensenyava la conversa a altres persones, la gent hem deia que s'enreia de mi i aquestes coses encara que jo, també ho veia. SEMPRE es preocupava per mi i aquest estiu ja tenia molts mes amics, ara ja tinc molts mes amics i són d'aquells populars, he canviat molt... encara que ell continua pensant que soc tímida i aquestes coses. Ara ell ja no s'enriu de mi pero mai m'obra ni hem diu res al cole (ja que jo he repatit curs i no anem a la mateixa classe), avegades hem diu algo i tal però normalment res i sempre l'estic obrint jo per whatts. Veig que avegades hem posa mg a fotos del facebook i que li pregunta a una amiga que m'ha pasat. Fa poc el vaig obrir i parlavem moltbé i tal... després una amiga el va obrir i li va preguntar que faria si jo hem llençés i ell va dir que no volia que em llençes que ell s'apartaria, que no li molu, que no li posu i aquestes coses. TOTES LES MEVES AMIGUES JA FEIA MOLT TEMPS QUE HEM DEIEIN QUE M'OBLIDÉS D'ELL PERO JO JA TENIA ESPERANÇA... VUI SABER SI DE VERITAT S'HA ENAMORAT DE MI PERO NOSÉ COM... Ajudeu-me siusplau! Es un tema molt important, l'estimo molt!
InterPersonal

Hola Marta, sóc l'Assumpta.
Què et fa pensar que s'ha enamorat de tu aquest noi?. Pel què dius, quan us trobeu, ja sigui pel whatss o en persona no et diu res...I si els ha dit a les teves amigues que no sent res...Ja sé que costa, que de vegades ens enceguem amb una idea o una persona, com és el teu cas, i ens costa reconèixer que la cosa no va, que l'altre no sent el mateix que nosaltres, etc. De vegades fins i tot distorsionem una mica la realitat per veure coses que no hi són però que ens agradaria veure. Això ens ha passat a tots i a totes. Però, al final lo millor és acceptar la realitat i plantejar-nos altres objectius. I crec que és el què has de fer tu en aquests moments. Però no t'ho has d'agafar com un fracàs sino com un aprenentatge, ja que a la vida no sempre tenim el què volem, i no tot depèn de nosaltres. D'això n'has de ser conscient.
Espero haver-te ajudat. Ànims i endavant.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat