TDAH
Hola!! Tinc 14 anys i fa 4 anys hem van diacnosticar TDAH de tipus convinat.
Hem van receptar ( concerta).
Durant els 2 primers anys de tractament la medicacio si que hem feia efecte....hem podia concentrar a classe, estava mes tranquil·la i podia controlar els meus impulsos.
L´any passat vaig començar a estar mes nerviosa, no hem podia concentrar i hem vaig barallar amb companys meus en mes d´una ocasio....
Vaig arribar a la situació d´autolessió.
A principis d´estiu hem van pujar la dossis de la medicacio...
Pero no noto canvi....m´aixeco de la cadira constanment( sense donar-me conte), hem distrec,constanment porto ferides a les cames, morats, traus....perque vaig com una moto....a la nit hem desperto molts cops i hem necessito mourem....
Aquest trimestre m´han quedat 7 assignatures....
Hem van aconsellar fer esport....( faig atletisme 4 cops a la semana 2 hores) no funciona...exercicis de respiracio...tampoc funciona.
Aquest trimestre m´han quedat 7 assignatures....ja no se que fer, jo m´intenti controlar pero no puc.
Us agrairia que hem donguessiu algun consell o alguna resposta!!!
Us agraeixo la vostra atenccio!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents., T'haig de dir també que admiro la teva autodisciplina en els canvis ( amb l'esport, amb la teva intenció escrivint la consulta i altres coses que expliques...). Et recomano que potser cal revisar la medicació, si creus que ja ho vas fer. Et rpeguntaria si fas teràpia per aprendre habilitats que et poden ajudar , a aprt de la medicació. Pel tema estudis, les reeducacions psicopedagògiques també van molt bé. Parla amb els teus apres de com et sents, qeu t'entenguin, t'escoltin i et puguin ajudar, perquè no és just que et tractis malament a tu amteixa. Reviseu com van els tractaments i si cal fer algun canvi. Una teràpia també hauria d'implicar el treball de la teva autoestima, l'acceptació de tot plegat, etc. Et mereixes trobar totes els estratègies que et piuguin ajudar i valorar-te igual a tu mateixa tot i el TDAH. Ets molt més que un TDAH, no t'oblidis de la gran persona que també ets i de l'esforç i valentia que estàs aprenent entomant aquesta situació. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat