Idees aniversari 13 anys
Hola! D'aqui poc faig 13 anys i m'agradaria celebrar-ho d'alguna manera divertida i diferent, no com totes les idees de sempre. Si, se que són 13 i no en són 16 ni 18 per fer-ho diferent, però esque serà el primer any que ho celebrare amb els "nous amics" que e fet a l'institut, ja que l'any pasat, tot anar a l'institut, ho vaig celebrar amb els de sempre. Voldria que fos alguna cosa no gaire cara, també. Gràcies!
Estrella Dorca

Hola!
A veure si et podem ajudar a una mica. Aquí tens un test per saber una mica el teu estil de festa:
I a partir d'aquí comença a veure opcions:
- Festa temàtica (del futur, vaquera, de disfresses...)
- Barbacoa en un parc amb jocs
- Sopar a casa teva i música
- Room Escape
- Concurs de jocs de taula
- Concurs d'imitació: rotllo "tu cara me suena"
- ...
De fet, el més important és que sigui una festa que t'agradi a TU i que hi convidis les persones que tu vulguis.
Parla amb els teus pares, potser ells també tenen alguna idea per inspirar-te! I em queda una pregunta: per què no vols convidar als amics de sempre? No podries ajuntar-los tots?
Una abraçada! i per molts anys!!!